HTML

Mindennapi gondolatok

Ez egy blog. Amit gondolok, érzek, azt leírom. Meg ami történik velem. Értelme nincs. Vagyis mégis: ha valaki megkérdezi, mi volt tegnap, csak átlököm a linket neki, és olvassa el itt. Baszki, ez tök jó.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2009.10.12. 16:18 warezspam (törölt)

Buli szombaton

Nos, egyszercsak itt van ez a blog. Azt sem tudjátok, ki vagyok, honnan, miért, meddig. De majd idővel megismertek. Idővel. Addig meg össze-vissza haladok az időben, és mesélgetek.

Szóval, szombaton volt nálam házibuli. Egyik régi ismerősöm élettársának 1 hete volt születésnapja, és mivel nem tartozunk a felső tízezerhez, ezért annyi pénzünk sem volt akkor, hogy egy nagyobb levegőt vegyünk. Gondoltuk csinálunk neki egy meglepetésbulit. Én egy kicsit tartottam tőle, hogy baj lesz, mert egyébként a hölgy várandós, és féltem, hogy az esetleges sokk/meglepetés nálam indítja el a szülést... De szerencsére nem folyt el a magzatvíz. Szóval, nagy szervezkedés, pasi módra: mindent az utolsó pillanatban. Jó, oké, én megvettem a lufikat napközben a trafikban, amikor melóból kiugrottam cigiért még pénteken, de persze, hogy sikeresen a cégnél hagytam.

Tehát, ami kell egy meglepetés bulihoz:

emberek, pia, lufi, torta, a tortára gyertya, meg ilyen szikrázó bizbasz, ami így szikrázik. Szóval értitek.

Emberek már megvoltak. Pia - tesco; sör: Mister - 2 liter 400 Ft. Ebből 5 üveg. Portorico rum, vodka, 3-4 pezsgő. Chips, mikróspopcorn, ilyenek. Megvan minden. Aztán otthon, netezés közben haverom kitalálta, hogy próbáljuk már ki azt, hogy egy villanykörtét berakunk a mikróba. Najó, én találtam ki, mert nem hitték el, hogy világít....

Fürdőből kivettem a villanykörtét, be a mikróba, 2-3 mp, és világít...majd fura hangok, mikró gyorsan lekapcsol - villanykörte kiég. Akkor kell a "bulihoz" villanykörte is. Oké vazze, de szombat kora este van, ittunk már, kocsival nem ugorhatunk el a Tescoba, gyalogláshoz lusták vagyunk, meg ilyenek, honnan a szarból szerezzek most villanykörtét...? Nők is jönnek buliba, és nem kéne, hogy sötétben pisiljenek. Mi pasik, még megoldjuk nyitott budiajtónál, de azért a nőknek ez necces lenne. Főleg, hogy a 10 emberből 2 lány... Na mindegy, kiderült, hogy a melletünk lévő kisközértben van körte. Oké, megvettük. De nincs se lufi még mindig, se pedig szikrázó bizbasz. Gyertyákról már amúgyis lemondtunk... minek az végülis. Ez csak egy születésnap.

Este megjön Albert haverom (az ő nőjéről van szó). Kitaláltuk, hogy basszus, központnál (Újpest) vannak ilyen bódék, és ki tudja, milyen megfontolásból, éjjel-nappal nyitvatartó ajándék és bizbaszbolt is van. Tuti lesz lufi. Elfutottak, visszajöttek, van lufi, van szikrázó anyámkínja.

Basszus, Albert nője nemsokára jön; Szotyi haverom már berúgva és rohadt idegesítően viselkedik. Vagy mi voltunk nyűgösek már, nem tudom. Lufit kéne fújni, nekem fürdeni, elkészülni. Megy a szervezkedés: most akkor villanyt leoltva megvárjuk, hogy benyissanak, aztán Youtube-on keresni kéne valami Heppi Börtdéj zenét...azt az eredetit. Nincs! Nincs baszdmeg! Nem lehet. Csak idióta verziók vannak. Nesze neked Youtube. Oké, akkor Halász Judit/Jutka (opcionális) - Boldog Születésnapot dal. Legjobb. Elvégre magyarok vagyunk (oké, jöhet, hogy biztos Jobbikos vagyok).

Nah, Albert nőjének (Viki) barátnője (Herta) megcsörget. Itt vannak. Kulcs ledob a hatodikról (tudom, kéne már így lassan 1 év után egy kaputelefon). Izgalom, sötétség, Halász Judit/Jutka (van különbség?!) bekészítve, haverom lába a Space gombon, monitor (vagyis TV) kikapcsolva, hogy az se világítson.... felkészülni.... liftajtó nyikorog... léptek az ajtónál.. kopogás.. oké, kicsi küzködés a gyújtóval... bizbasz szikrázik, ajtó kinyit, benyitnak... "Meglepetéééés!!"; haver rányom Space-re, nagy kuss, Youtube nem indul, Halázs Jutka csődöt mond. Nem baj, énekeljük, hogy Boldog Születésnapot.

Minden happy, ihatunk. Ittunk, sokat. Viki meglepődött, boldog volt. Najó, ez is kamu - csak mosolygott, szerintünk meg sem lepődött (haverom mondta, hogy baszki, ez lesz aztán a nagy meglepetésbuli: kb. majdnem minden nap itt van ugyanez a társaság, pokerezünk vagy valami - az aztán a meglepetés, hogy ma is ugyanúgy, ugyanaz a társaság bulizik :)) Naszóval: Aztán Viki párja, Albert, kicsit sokat ivott, és kihányt az ablakon... No para. Reméljük nem hányt le senkit. Hatodikról mire leér, úgyis elég nagy a szórása és sok kicsi csepp lesz belőle. Nem gond. A nagyobb baj az, hogy végül odáig fajult a dolog, hogy még egyszer hányt: csak ekkor már a másik szobában az ágy mellé.... Szőnyegtisztító elő, Vanish és melegvíz bele, feltakarítva. Jah, ő másnap dolgozott. Vagyis felhívtam, és akkor pont nem, mert aludt az asztalon melóhelyén abban a pillanatban.

Mellékszálak:

1. tortatrancsírozás is volt... mai napig olyan az asztal. Nem, nem poénosan. Őrülten. Nem tudom mi értelme annak, hogy ordítva, eltorzult fejjel egy lufival püfölünk egy tortát... Majd ma feltakarítom. Meg a szőnyegpadlót is. Legközelebb csak a szokásos pokerparty lesz nálam....

2. Herta jó nő. Kicsit vagány, oltogatós, de szép és aranyos. 23 éves, érett, felnőtt, dolgozik, nem szülőknél lakik... kell ennél több? Valami megfogott benne. Meg Balázs haveromat is. Ketten nem rontottunk rá, mert gondoltam nő miatt nem lesz vita: mondtam neki, Balázs, ha kosarat kapsz, akkor én jövök, mert nekem is tetszik. Aztán este valamiért úgy éreztem x sör és vodka után, hogy megkérdezem már Hertától: mi lenne, ha randiznánk. Már ha Balázs nem bejövős. Válasza alapján Balázs nem bejövős. És én sem. Téma túltárgyalva.

3. Herta (jaj már, megint ő, tudom, unalmas) feladott a társaságnak ilyen nyomozós történeteket. Pl.: van egy tengerész, aki a társaival hajótörtést szenvedett. X idő után partot ér, ahol kér az ottani étteremből egy adak xy húst/halat. Miután megeszi, fejbelövi magát. MIÉRT? Én kitaláltam. Tényleg. Megoldottam a rejtélyt. De nem mondom el. Mondjuk imádom a nyomozós dolgokat és valamiért eszem is van hozzá.

Ma pedig a szombat este még kísérteni fog. Takarítanom kell, mert durva, ami otthon van.

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapigondolatok.blog.hu/api/trackback/id/tr651445338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása