HTML

Mindennapi gondolatok

Ez egy blog. Amit gondolok, érzek, azt leírom. Meg ami történik velem. Értelme nincs. Vagyis mégis: ha valaki megkérdezi, mi volt tegnap, csak átlököm a linket neki, és olvassa el itt. Baszki, ez tök jó.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2009.10.15. 10:46 warezspam (törölt)

Történések

Beteg vagyok. Igen, olyan szempontból is, no meg a hétköznapi értelemben vett betegség is előjött. Láz, köhögés, H1N1, stb. Úgyhogy otthon maradtam kedden és szerdán. Ma már meló - ezt a bejegyzést is munkahelyről írom.

Szóval az elmúlt 2 napban nem csináltam semmit kb. Otthon ültem, filmeztem. Próbáltam takarítani is, több kevesebb sikerrel: most tisztaság van, de kupi, rendetlenség. :)

Van egy internetes rádió: bkfm.hu. Ismerősöm is benne van a csapatban. Tegnap, Szotyi ajánlotta, hogy hallgassak bele, mert jóú. Hát... amikor én "odakapcsolatam", akkor egyfolytában a suliról, ZH-ról, tanárokról beszélgettek. Ez engem nem igazán érdekelt, ezért írtam nekik SMS-t, hogy miért nem beszélnek szexről, kurvákról és haverom nemi beállítottságáról. :) Erre felhívtak és jó negyed órát eldumálgattam velük élő adásban. :) Oké, összesen 3 hallgató volt, de azért nah... hírös lettem. Gondoltam elhívom őket sörözni a rádiózás után, de mivel szar idő volt, messze is voltak, így nem lett - ebből - a sörözésből semmi. Viszont később Viktorral (aki az egyik műsorvezető, és régi ismerősöm) mégiscsak összefutottunk. Jött még Szotyi, Balázs, Miki, Timi. A Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem területére mentünk be. Ottan van a "kocsma". Belépéskor a portán le kell adni a személyit, és cserébe kapsz sört beléptetőkártyát. Fő a biztonság...

A hely egyébként nem rossz. Bőrkanapék és fotelek; kevés ember, olcsó hely. Megittunk pár sört és egy rövidet. Szkanderoztunk. Mikivel ugyanolyan erősek vagyunk, legalábbis szkanderban. :) 1 centit se mozdult el egyikünk karja sem. :)

Hát.... ennyi történt velem (a nagy semmi) az elmúlt napokban.

Jah, és továbbra sincs nőm. És undorítónak tartom, hogy társkereső oldalakon sok lány még válaszra sem méltatja a nekik levelet író embereket. Biztos vagyok benne, hogy se nem buta, se nem csúnya nem vagyok, ezért egy esetleges visszautasítást úgy tartom korrektnek, ha azt megmondják. Én is visszaírok az olyan lányoknak, akik nem az eseteim. Szóval hülye ribancok vagytok :)

Kéne egy nő, igen, tudom. De valahogy semmi sem jön össze mostanság. Bár lehet, hogy nem is kell; valahogy ezt érzem tudatalatt, és talán ez kihat az ismerkedésre is. Na mindegy. Mindenesetre nem szeretném egyedül tölteni a karácsonyt.... nincs is olyan messze már.... :S

Szólj hozzá!

Címkék: rádió sör balázs kocsma társkereső timi szotyi zrínyi tegnap miki bkfm vikker


A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapigondolatok.blog.hu/api/trackback/id/tr611451494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása